Reference našich klientů

JANA VYMLÁTILOVÁ, lesní dělnice

"Jsem Jana Vymlátilová, samoživitelka a pracuji jako lesní dělnice. Můj devatenáctiletý syn Matěj byl od narození pojištěný u České pojišťovny. Úrazy se mu vyhýbaly ale po nástupu do první třídy se k němu přidaly. Když jsem u této pojišťovny nárokovala pojistné plnění, byla vždy vyplacena směšná částka nebo zahrnuto do nesmyslných výluk. Nebyla jsem spokojená, tak jsem smlouvu vypověděla. Druhé pojištění jsem sjednala u České spořitelny. Každý měsíc jsem platila nemalou částku, ale věřila jsem, že syn je dobře pojištěn. Tak jednou za dva roky měl syn lehčí úraz (naraženiny) a byla mu vyplacena částka kolem 3000 až 4500kč.V 15 letech byl syn aktivnější ve sportu a během roku měl bohužel tři úrazy(1 tržná rána a 2naraženina). Při žádání pojistného plnění třetího úrazu jsem obdržela dopis s výpovědí tohoto pojištění. Důvod? Můj syn byl pro tuto pojišťovnu nevýdělečný,"KUS"! U této pojišťovny jsem byla pojištěna i já. Toto jednání mě tak zklamalo, že jsem okamžitě smlouvu vypověděla. Začala jsem se domnívat, že snad všichni pojišťovací poradci jsou z Pojišťovny štěstí a já vždy narážím na p. Vránu. V roce 2015 jsem o pojišťovně nic nevěděla,ale moje známá Vendulka Černohorská v ní pracovala. Ještě v den výpovědi u České spořitelny, byla Vendulka ochotná se sejít a jak se říká, LIDOVĚ mi vše vysvětlit. Během jedné návštěvy mi sestavila vyhovující pojištění pro syna i mě. Všechno srozumitelně vysvětlila, poradila a hlavně kladla důraz na trvalé následky. Vše jsem měla černé na bílém (žádná malá písmenka někde mezi řádky). S ohledem, že jsem samoživitelka, jsem i velice spokojená s výši měsíčního hrazení. Pojistné mého syna činí 400kč.V roce 2016 o vánočních svátcích se mému synovi stal velmi vážný úraz. Jeho kamarádi ho zasáhli petardou do obličeje. V ten den mi puklo srdce od strachu o jediné mé dítě. Podstoupil několik operací. V tu chvíli jsem neměla myšlenky na nějaké peníze nebo pojištění. Ale byla tady pro nás Vendulka, která mě po odeznění traumatu kontaktovala a vše ohledně pojistného hlášení, řešila za mě. Já pouze dodala lékařské zprávy. Uběhlo 5měsíců od úrazu a nám přistálo na účtu 70000kč. Dalších 30000kč přišlo po všech operacich, ještě tentýž rok. Pak přišel závěr od doktorů. Můj syn je navždy slepý na pravé oko. Opět tady byla naše Vendulka a dala mi formulář na trvalé následky. Zdržení bylo pouze u doktora, kdy jsem čekala 3měsíce na vyplnění formuláře. V říjnu 2019 už Vendulku nahradila Růženka Kolínová,která formulář předala na pojišťovnu. Uběhly 2měsíce a týden před vánoci mi volala p. Síčová.,ze je přiznána výše trvalých následků. Počítala jsem, že částka bude zřejmě vyšší.p.Síčová mi sdělila, že částka činí 1.300.000 Kč.Padla jsem na zem a plakala. p. Síčová mě začala uklidňovat  po telefonu a že mi musí sdělit ještě jednu věc. Blesklo mi hlavou, že mi určitě chce říct, že nám dají výpověď. V Matejovo pojistném jsem měla zahrnuto i to, že při prázdninách dané státem, se částka násobí.Takže neuvěřitelné 2.600.000 Kč.A pro mě další šok. Nebyla jsem schopná mluvit  ani myslet. Tímto se p. Síčové moc omlouvám za mou reakci do telefonu.p.Síčovou neznám osobně, ale její hlas do telefonu zněl tak přejícně a lidsky. Žádné milióny nevrátí mému synovi zrak, ale vím, že díky pojišťovně MetLife, má ve svých 19letech dobrý finanční start do dospěláckého života. Mockrát děkuji Vendule Černohorské, Růžence Kolínové a všem kdo se v pojišťovně naším případem zabýval.Preji vám spoustu spokojených klientů." 


MAREK ŠIMON, herec divadla Járy Cimrmana

"Před devatenácti lety mi kamarád doporučil pana Vítězslava Nevosada jako schopného pojišťovacího poradce u tehdejší pojišťovny Amcico. Byl jsem již pojištěn jinde, ale nechal jsem si od něj pojistku zkontrolovat a udělal jsem dobře. Zjistil jsem totiž, že pojistka v takovém nastavení pro mě není vůbec výhodná, což nám následně k mému údivu potvrdila i dáma z té pojišťovny, u které jsem byl pojištěn. Pan Nevosad tam tenkrát se mnou i osobně zašel. Nechal jsem si od pana Nevosada poradit a od MetLife jsem dostal vždy vysoké plnění jak za operaci, tak za úrazy, které jsem už za tu dobu měl - v jednom případě to bylo dokonce víc jak milion korun. Pana Nevosada opravdu upřímně doporučuji."


ZDENA ŽÁRSKÁ, koordinátorka oddělení kultury

“Chtěla bych moc poděkovat společnosti MetLife, a především panu řediteli Nevosadovi, za mimořádně vstřícný přístup a cenné rady. Díky jeho doporučením jsem původní pojistku, která  by mě při úrazu odškodnila cca 14 000 Kč, před několika lety upravila tak, že jsem nyní za trvalé následky získala přes 200 000 Kč. Jsem panu Nevosadovi za skutečně profesionální a empatické jednání opravdu vděčná -  v nelehké situaci mi velmi pomohl  - mohu proto služby společnosti Met Life všem jenom doporučit.”


LUKÁŠ EDER, FirstClass

"Obecně jsem byl k pojišťovnám a jejich makléřům nabízející především životní pojištění velmi skeptický. Má první pozitivní zkušenost přišla až při setkání s Marii Sičovou, která jako první z pojišťovacích makléřů dokázala správně pochopit mé potřeby, udělat revizi všech pojistných smluv naší rodině a navrhnout takové řešení, které mi plně vyhovovalo a řešilo všechna důležitá rizika.

Milé a profesionální jednání, ne jen paní Síčové, ale všech jejich kolegů v týmu pana Nevosada, bylo již jen třešinkou na dortu a příjemným zážitkem. Pobočka Met Life na Florenci se i díky tomuto přátelskému a lidskému jednání stala první pojišťovnou, kam se vždy těšíme přijít na schůzku.

Uzavření pojistné smlouvy u Met Life a její správné nastavení se mi potvrdilo při mém prvnímu úrazu kolene. Překvapila mě nejen rychlost vyřízení pojistné události, ale i samotné pojistné plnění, které mi částkou 62 900,- doslova vyrazilo dech. Takové pojistné plnění jsem skutečně nečekal a v minulosti jsem s takovým plněním neměl  konkurence zkušenosti ani u mnohem závažnějších úrazů.

Potvrdilo se mi, že pojišťovnictví je hlavně o lidech a proto s hrdostí  doporučuji Met Life a Marii Sičovou všem svým přátelům, rodině i obchodním partnerům a těší mě, že mohu nadále být jejich spojeným klientem."


DAN MODLITBA, advokát, Praha, ročník 1969

"Jsem si vědom toho, že žijeme v domě, kdy většinová pověst pojišťovacích ústavů a jejich pracovníků není vnímána pozitivně, ale spíše jako součást bezohledného výdělečného stroje zaměřeného nikoli na ochranu klientů, ale spíše na momentální finanční profit. Přesto jsem více než před 10-ti lety uzavřel pojistnou smlouvu se společností MetLife (dříve Amcico), a to hlavně ve snaze zajistit mé nejbližší v případě mé smrti nebo ztráty výdělečné schopnosti. Měl jsem evidentně štěstí, že mým prvním a nadále setrvalým kontaktem v této oblasti je pan Nevosad, který spolu se mnou nastavil podmínky pojistné ochrany skutečně s ohledem na můj životní styl, hrozící rizika a nikoli pouze jako nosiče získané provize. Po celou dobu pojištění jsem zcela spokojen s mírou klientského komfortu i míry pojistného plnění, kterého se mi dostává při řešení byť i drobných pojistných událostí, které každého nutně v jeho životě potkávají. Impulzem pro tento příspěvek je však aktuální pojistná událost, kdy při rekreačním fotbálku nevydržel můj kotník napětí chvíle, a spolu s přetrženými vazy se odebral na delší dovolenou. Pominu-li profesionální přístup celé pojišťovny, pak finální pojistné plnění ve výši cca 800 tis. Kč po zhodnocení trvalých následků mého vcelku běžného (pro stárnoucí rekreační sportovce jistě) úrazu, které jsem obdržel již po roce od úrazu, mne přesvědčilo o správnosti mé volby, kterou jsem před léty sjednáním pojistné ochrany prostřednictvím pana Nevosada, provedl."


PETR CHALOUPKA, hostinský

"Nikdy bych nevěřil, že je možné v našem Kocourkově domluvit pojistku a ona bude fungovat, tak, jak bylo nabídnuto a domluveno. Žádné výmluvy, požadavky na kupy dalších protokolů a neosobní komunikace na callcentrech. Pan Nevosad se s ničím nepáře, polituje Vás a ještě zařídí rychlou a velmi tučnou výplatu pojistného. TAK TO MÁBÝT, VELMI DĚKUJI."


JAROSLAV FREMUND

"Chtěl bych moc poděkovat panu řediteli Nevosadovi i ostatním členům jeho týmu za perfektně odvedenou práci při sjednání úrazového pojištění a zejména při řešení následků úrazu, který jsem utrpěl při rekreačním sportu. Vzhledem k předcházejícím zkušenostem s jinými pojišťovnami jsem si nedělal velké naděje na adekvátní odškodnění za trvalé následky, které úraz bohužel zanechal. Výsledek mě ale velmi příjemně překvapil, odškodnění přesahující milion korun považuji za dostačující a pojišťovnu MetLife mohu každému zájemci o pojištění doporučit. Setká se s profesionálním ale současně velmi přátelským přístupem poradců a při likvidaci škodní události se může spolehnout na férové zacházení."

Odesláno: 02.05.2019 18:28:49 
 

PETR VAVROUŠEK, autoelektrikář a otec od rodiny

"Pojišťovna Metlife mi byla doporučena při sjednávání hypotéky, jelikož mám manželku na mateřské dovolené a v době sjednání dvě (nyní už tři) děti. Na schůzce jsem se seznámil s panem Nevosadem a paní Mgr. Síčovou, byl jsem docela překvapen milým jednáním a podmínkami pojištění, pojistil jsem tedy hned sebe, manželku i obě děti. V zimě jsem do pojištění přidal i třetího potomka. Na začátku léta jsem měl úraz oka, kdy mi při řezání železa uvízla štěpina v oku, protože byla dost velká, tak jsem ji viděl a sám vytáhl a až následně se nechal ošetřit na oční klinice. Jaké bylo moje překvapení, když jsem neznalý postupů odeslal vše do pojišťovny až zpětně, obdržel velice příjemné plnění. Tuto částku jsem opravdu nečekal a rychlost s jakou byla celá věc vyřízena mne překvapila dvojnásob.

Moc děkuji celému týmu Metlife a hlavně paní Mgr. Síčové a panu Nevosadovi za jejich jednání. 

Tuto pojišťovnu mohu jen doporučit"

 

Ing. JIŘÍ KADLEC, majitel společnosti DataLite s r.o.

"Před mnoha lety mi byl představen pan Vítězslav Nevosad jako pojišťovák, který svou práci dělá dobře a má smysl se u něj pojistit. Do té doby jsem neměl ani úrazovou ani životní pojistku. Ne proto, že bych je nepotřeboval, ale díky odporu k pojišťovacímu byznysu obecně a špatných zkušeností mých známých. U pana Nevosada a pojišťovny AMCICO jsem udělal výjimku a dodnes nelituji. Víťa Nevosad (po letech jsme se navíc i spřátelili) a jeho kancelář odvádí skvělou práci pro své klienty a nyní v barvách MetLife poskytuje ten nejlepší servis pro „své“ pojištěné. Nejenom vyřídí veškerou potřebnou administrativu, ale hlavně dokáže poradit při uzavírání pojistky, aby klient nebyl nemile překvapen nějakou výlukou z pojistných podmínek či jiným oblíbeným zádrhelem pojišťovacích domů.

U Víti mám pojištěnou celou rodinu a i když asi nikdo nenahradí zdravotní komplikace, je jistota plnění ze strany pojišťovny často nejenom příjemným překvapením, ale hlavně řešením složité životní situace, kdy dobře pojištěný klient může v řádu dnů mít na účtu slušné či více než slušné plnění ze strany pojišťovny. 

MetLife (a pro mě to je především Víťa Nevosad) dokáže plnit nejenom drobné úrazy, které by mě ani nenapadly hlásit, ale především ty těžké, které dokáží člověka odstavit od práce, od běžného života. Sám jsem zažil těžší úraz po pádu ze žebříku, kdy jsem skončil s rozdrcenou patou a absolvoval jsem dvě operace. Následně jsem se vracel do běžného života pomalou rekonvalescencí několik měsíců a po roce, kdy se vyhodnocovaly trvalé následky, jsem byl velmi mile překvapen výší plnění, která zdaleka předčila mé očekávání. O drobných úrazech dětí ani nemluvím. Příjemným bonusem je vyřizování pojistky, kdy je o klienta dobře postaráno a je co nejméně zatížen. Všechno jde jakoby hladce, ale nejedná se o samozřejmost. Je to dobrá práce Víti Nevosada a jeho kanceláře. "
 

VLADIMÍR JELÍNEK, podnikatel a otec od rodiny

"Vážený pane Nevosade, 

dovolte mi, abych vám poděkoval za dosavadní skvělou a profesionální spolupráci. Jsem velice rád, že jsem se před lety, na základě kladné reference, správně rozhodl a kontaktoval vás. Díky vašemu vstřícnému a individuálnímu přístupu jsem během let zajistil proti rizikům každodenního života nejen sebe, z pohledu podnikatele, ale zejména svoji rodinu. Dokonce jsem si to mohl i vyzkoušet, jak se říká, i na vlastní kůži. Nějaké drobnosti u dětí, jako například, píchání zánětu středního ucha až po mé naražené koleno, kdy mi z něj 2x brali vodu a já po týdnu dostal na účet 111 000,-Kč. A tak díky silnému partnerovi MetLife, který stojí při mém boku se na každém životním kroku cítím sebejistěji a s větší odvahou se pouštím do náročnějších životních i profesních projektů. Závěrem bych chtěl zmínit to, že po mnoha letech profesní spolupráce se z nás stali skuteční přátelé a toho si velice vážím. Děkuji Víťo!" 
 

doc. Ing. JIŘÍ DOHNAL, CSc., MBA, univerzitní učitel

"Jsem univerzitní učitel a patřím ke starší generaci. Vzhledem k tomu, že jsem už ledacos zažil a neměl jsem s pojišťovnami jen samé dobré zkušenosti, jsem byl při uzavírání smlouvy s pojišťovnou MetLife opatrný. Moje počáteční nedůvěra se však po dvou schůzkách s panem Nevosadem a Mgr. Síčovou zcela rozplynula. Vše, co řekli, skutečně sedělo a jejich jednání bylo velice solidní. Pan Nevosad mi vypracoval pojistku na míru, která skutečně odpovídá mému životnímu stylu a mému věku. Během jednoho roku od uzavření pojistné smlouvy došlo k pojistné události. Byla vyřešena bez zbytečných průtahů a k mé spokojenosti. Z těchto důvodů mohu pojišťovnu MetLife každému doporučit. Setká se zde s příjemnými lidmi, kteří své práci rozumějí a dovedou poradit."


Prof. Ing. arch. ZDENĚK JIRAN, architekt


"Jsem činný architekt a taky pedagog, a i kdyby se mohlo zdát, vzhledem k povolání, které pro mnohé z nás reprezentuje sem tam veselou debatu s klienty v kanceláři, či kavárně, případně usilovné přemýšlení během procházky v parku, hledání inspirace v teple u počítače a pak už občas jen nějaké to kreslení nebo modelování v poklidu atelieru, přece jen se mi sem tam během toho hledání inspirací a relaxování v kruhu rodiny přihodí i nějaký ten úraz.

Zvlášt, když hledám inspiraci za šumění příboje Indického oceánu nebo na lyžích v Alpách, či prostě jen tak chůzí po zledovatělém chodníku mezi školou a menzou....

…V roce 1994 mě doporučil jako zajímavého klienta pojišťovně ING můj tehdejší kolega, taky architekt. Součástí pojistky, kterou jsem u tehdy na českém trhu začínajícího ústavu skutečně uzavřel (životně jsem pojištěn doposud), bylo i úrazové pojištění ...co kdyby? říkal jsem si.

Asi před dvanácti lety jsem měl úraz na lyžích – nevypnulo mi vázání. Za přetrhané vazy v pravém koleni a z toho plynoucího doživotního omezení na pohybu jsem, bohužel, po třinácti letech placení úrazové pojistky nedostal od pojišťovny vůbec žádné plnění. Ani jediný soucitný pohled.  

V době, kdy jsem ležel s úrazem už druhým měsícem v nemocnici, poradil mi dlouholetý a vážený přítel po jeho zkušenostech „vhodnou“ pojišťovnu na úrazy - Amsico.

Stal jsem se tedy, díky řediteli pobočky Víťovi Nevosadovi jejich klientem, dokonce včetně všech mých odrůstajících dětí, a mohu říci, že se mi sklepní prostory bývalého sídla pojišťovny v Karlíně, kde se navíc konaly pravidelné ochutnávky skvělých vín, a kde jsem poznal během let řadu dalších výjimečných přátel, staly oblíbeným, velmi příjemným místem společenského setkávání, poznání i zábavy.

Můj příběh s Amsicem nemá jen tento šťastný konec, ale i jeho další pokračování - asi před pěti lety jsem skutečně, v Dejvicích po cestě z menzy zpět na fakultu, kde pedagogicky působím, uklouzl na namrzlých schodech a způsobil si při pádu na chodník otřes mozku. V nemocnici jsem byl po mnoha vyšetřeních na vlastní žádost ještě ten den propuštěn, ležel jsem doma asi čtrnáct dnů, pobolívala mne hlava a za krkem, ale nic tak zvláštního… Po roce ale, pro občasné pobolívání za krkem, po dalších lékařských vyšetřeních na doporučení pojišťovny, mi bylo nakonec přiznáno neuvěřitelné plnění. ……..Nejenom že se mi za léta vynaložené prostředky takřka vrátily, ale i nedávný úraz kotníku mé dceři přinesl další, pro ni určitě velmi příjemné plnění.

Myslím, že díky nabídce služeb a pozornosti veškerého personálu pojišťovny, kdy jsem potřeboval cokoliv vyřídit nebo poradit, zkonzultovat, jsem se v našich podmínkách a v naší zemi v současnosti setkal s podobnou vysokou a profesionální úrovní péče o jednotlivého klienta.

A závěrem - od doby, kdy jsem se setkal s Víťou Nevosadem z Amsica, běhám bezstarostně a svobodomyslně s volnou hlavou, protože vím, že já i moji blízcí, na kterých mi hodně záleží, máme jistotu, vlastně ne – spíš takovou dobrou    p o j i s t k u  – kdyby cokoliv!"

Zdeněk Jiran


MARTINA JAKEŠOVÁ,

"Jsem u pojišťovny Metlife pojištěná sice zatím krátce, ale první plnění již proběhlo a musím uznat, že bylo vyřízeno rychle, bez problémů a k mé spokojenosti. Věřím, že i v budoucnu vše bude probíhat tak, jak by u dobré pojišťovny mělo. Pan Nevosad je jiště člověk na správném místě."


MICHAL, šéftrenér tenisové akademie 

"Jmenuji se Michal a jsem šéftrenérem tenisové akademie. U pana Nevosada jsem pojištěn přes dva roky, postupně jsem nechal pojistit i celou svou rodinu. S jeho profesionálním přístupem jsem naprosto spokojen. Minimálně jednou ročně se scházíme a upravujeme smlouvy podle potřeb mé rodiny a co se týče pojistného plnění a průběhu jeho vyřízení, probíhalo vše vždy hladce, v daném termínu a bez žádných průtahů. Určitě bych každému doporučil se u pana Nevosada pojistit."


PharmDr. ANETA ČERNÍKOVÁ, maminka na rodičovské dovolené

"Ráda bych napsala poděkování paní Mgr. Marii Síčové za to, že mi pomohla zvolit pojištění, které je pro mě nejvhodnější. S jejími službami jsem velice spokojená, vždy mi ochotně odpověděla na mé dotazy, nebo byla kdykoliv k dispozici, když jsem potřebovala řešit nějaký problém. Pojištění jsem ještě naštěstí nemusela využít, ale věřím, že s jejím proklientským přístupem nebude s vyřizováním žádosti o pojistné plnění žádný problém. Děkuji."

  
Ing. PETR MIČÁNEK, manažer v Lidl Česká republika


"Velmi rád bych se tímto podělil o své zkušenosti s pojišťovnou Metlife.

U společnosti Metlife jsem pojištěn od roku 2007 (dříve ještě pojišťovna Amcico), kdy jsem si uzavřel menší investiční životní pojištění. Rozhodl jsem se tak z důvodu narození syna a i když jsem byl zpočátku vůči pojištění skeptický, říkal jsem si, že když se něco stane, tak to snad bude fungovat.

Trvalo to sice nějakou dobu, než jsem mohl vyzkoušet, jak společnost Metlife funguje, ale v roce 2017 jsem si při sportu přivodil výron kotníku a poranil jsem si i vazy. Mé pojištění bylo uzavřeno s agenturou na Praze 8, kde se mně po oznámení mého úrazu dostalo odborného poradenství, jaké dokumenty je potřeba doložit. Samozřejmě jsem se zeptal, má-li vůbec cenu tímto ztrácet čas, zda-li z tohoto úrazu vůbec nějaké plnění bude. Byl jsem ujištěn, že ano.

Doplnil jsem potřebné dokumenty od lékaře a zanedlouho jsem byl pozván k reviznímu lékaři pojišťovny Metlife. Po absolvování vyšetření uběhly asi tři týdny, kdy mi přišlo oznámení o výši pojistného plnění. Zprvu jsem nevěřil svým očím, kdy osobně jsem čekal částku v řádu tisíců, avšak k mému milému překvapení se jednalo o částku mnohem vyšší… v řádu statisíců.

Pojištění od Metlife mohu jen doporučit."


MIKULÁŠ, 34 let

"Nikdy jsem o pojištění nepřemýšlel, nenapadlo mě, že bych měl být úrazově pojištěn. Když jsem potkal pana Nevosada a Marušku Síčovou, začalo mě to hodně zajímat. Maruška se mi hodně věnovala a trpělivě mi všechno vysvětlila. Sjednání pojistky jsem ale bohužel odkládal, až jsem si zranil koleno. Kdybych si pojistku udělal hned, jak mi oba radili, vyhnul bych se nepříjemnostem, protože jsem nemohl chodit do práce, a tak se mi hodně snížil příjem a nemohl jsem vzít to léto přítelkyni na slíbenou dovolenou. Hned po doléčení jsem si tu pojistku udělal a všem, kdo váhá jako já předtím bych doporučil, aby zašel za Maruškou a nechal si to vysvětlit. Dnes už jsou u ní pojištění i moji 4 příbuzní a všichni jsme s přístupem a s pojistkami moc spokojení. Je opravdu profesionální a pomůže vám."


TOMÁŠ SVOBODA, 39 let, truhlář, technik

"Před mnoha lety jsem uzavřel u pojišťovny, ve které pracuje pan Nevosad, mou první pojistku, a to jak životní, tak i úrazovou. Potřeboval jsem se zabezpečit pro případ, že by se mi něco stalo a nemohl bych zabezpečit rodinu. Během let, kdy jsem uzavřel ještě jiné pojistky i u jiných pojišťoven, jsem se přesvědčil, že jak při vyřizování, tak při plnění tehdy ještě drobných úrazů jsem byl nejvíce spokojen právě s touto pojišťovnou. Ostatní pojistky u jiných pojišťoven jsem během let většinou zrušil. Před několika lety se mi stal vážnější úraz nohy. Operovali mi ji a zhruba po třičtvrtě roce od operace jsem byl schopen chodit. Po celou tuto dobu mi tato pojišťovna a hlavně mí poradci – pan Nevosad a slečna Síčová – byli ku pomoci. Vše mi pomáhali vyřídit – a co bylo pro mě v této situaci nejdůležitější – průběžně mi chodily na účet peníze z pojistky. Nebyl jsem – tak jako u další pojišťovny – odkázán na to, že mi plnění proběhne až po ukončení léčby. Popravdě jsem myslel, že je mé plnění z velké části vyplaceno. O to větší pak bylo mé překvapení, když mi po ukončení léčby zavolal pan Nevosad a sdělil mi, že mi pojišťovna přiznala plnění v částce převyšující můj roční příjem zaměstnance. Byl jsem tím velice překvapen. Tím byla tato událost ukončena, ale ne starost ze strany pojišťovny, respektive pana Nevosada a slečny Síčové, kteří se stále starají o mé pojistky a dále mi pomáhají. Tímto bych chtěl oběma velice poděkovat za jejich profesionalitu a lidský přístup. Přeji vám hodně úspěchů v soukromém i profesním životě."
 

JAROMÍR KUBEČKA, 50 let

"Mlhavě si pamatuji na historku z dětství, kde jsem jako malý chlapec nevybral prudkou zatáčku v předsíni a narazil jsem hlavou přímo na radiátor topení. To byl přesně ten okamžik, kdy se  rodiče rozhodli uzavřít moje první úrazové pojištění. Později mě myšlenka na bohaté odškodnění doprovázela při dlouhé a náročné léčbě složité zlomeniny pravého bérce způsobené mou šikovností na lyžích. Naštěstí jsem byl v těch dobách pouze student a tak mi plnění 1400 Kč nemuselo pokrýt ušlý výdělek za 6 měsíců léčby. Mou nedůvěru v pojišťovny rozptýlil až jednoduchý a srozumitelný pojistný plán od Vítězslava Nevosada. Následovala řada poklidných let zcela bez úrazu. V okamžiku,  kdy jsem začal opět uvažovat o smysluplnosti pojištění, přišlo obyčejné neopatrné našlápnutí na schodech. Natržení kolenního vazu si vyžádalo tři týdny fixace. Událost jsem na pojišťovnu ani nehlásil. Vlastně to byl právě můj pojišťovací zprostředkovatel, kdo mě vyzval k nahlášení pojistné události, když během servisu pojistných smluv zjistil, že jsem měl úraz. Nechal jsem si na chirurgii vyplnit formulář z pojišťovny a očekával složité administrativní kolečko. K mému příjemnému překvapení  jsem velice rychle obdržel plnění 130 000 Kč, které mi plně nahradilo ušlý výdělek i s bohatou rekonvalescencí. Děkuji za vstřícnost a rychlé vyplacení plnění."


MAREK NOVÁK, trenér

"Na doporučení od kamaráda jsem se minulý rok rozhodl navštívit pana Nevosada ohledně úrazové pojistky, ač jsem v té době jednu pojistku u jiné pojišťovny měl, pan Nevosad mne velmi rychle přesvědčil, že se věci dají dělat jinak a správně, původně hlavně svým nonšalantním projevem a odborným přístupem.
Hned po prvním úrazu, kdy jsem za drobný úraz s chirurgickým ošetřením dostal zhruba 40x víc peněz než u předchozí pojišťovny (částka v řádu čtyř desítek tisíc korun z jedné pojistky) jsem velmi rychle pochopil, že těmto lidem na svých klientech opravdu záleží.
Nemohu jinak než vřele doporučit. :-)) "



Ing. JANA NOVÁKOVÁ, jednatelka a majitelka firmy Trustav s. r. o.



 
 

Kontaktní formulář

Jsou velké rozdíly mezi pojišťovnami,
jejich produkty i poradci.
Zjistěte včas, co platíte.

Kalkulačka
pojištění

0

Získejte slevu 25% na životní a úrazové pojištění dětí i dospělých.